viernes, 6 de mayo de 2011

Diuen que les persones entren a la teva vida per una raó, em pregunto perquè vas entrar tu a la meva…

Em fas sentir diferent, especial... em fas sentir única.
La teva sonrisa alegra el meu dia i les teves tonteries m’alegren la vida.
Ets com una mena d’obsessió de la qual no em puc desfer per molt que vulgui.
I sí, me’n vull desfer. Me’n vull desfer del teu record perquè se que això no em portarà a cap lloc.
Nomes sofriré i sofriré, perquè se que tu no sents lo mateix, però per molt que vulgui, no et puc oblidar,
m’és impossible tant sols pensar en oblidar-te.
Cada dia es com un infern perquè no et puc veure, perquè no et puc tocar, perquè no et puc sentir.

Que m’has fet?

1 comentario:

  1. Hola Angy¡¡¡¡¡¡¡¡
    que bello poema, que profundo es, definitivamente un fran amor, que no puedes olvidar, una dulce obseccion, a veces me suele pasar :)
    me encanta tu blog, perdon por no pasar a menudo por aqui, es que no he tenido tanto tiempo, me la he pasado entre trabajos y trabajos de la escuela, a i que nisiquiera he podido escribir como quiero.
    Bueno, pero aqui estoy, leyendo tu blog, que no olvida, tu manera de escribir y la profundidad que usas en tus palabras
    muchas gracias, te invito que si puedes tambien te pases a mi blog, cuando quieras, de vez en cuando publico cosas interresantes, espero que te gusten, muchas gracias, un gran abraso tocaya

    ResponderEliminar